26 Aralık 2014 Cuma

Olgun kadınla ben genç olarak yaşadıklarım seks hikayesi

genç bir erkeğim ismim cengiz bu yaşıma kadar bir çok kadınla beraber oldum ancak size anlatacağım bu gerçek hikaye gerçekten yapmış olduğum ilişkilerin hepsinin boş olduğunu gösteren bir kadının neler yapabileceğini ve neler yaptın sizlere tüm içtenliğimle anlatacağım, ben bir şirkette çalışmaktayım hayatım normal olarak seyretmektedir, 22 yaşında bir sevgilim var bu sevgim ile ara sıra sex yaparız ancak sevgilim yeterince bu konuda iyi değildir aslında benimde bu konuda çok iyi olduğum söylenemez şirketimize bir gün yeni bir çalışan olan ayla hanım diye birisi geldi Ayla hanım 30 lu yaşlarda oldukça güzel ve olgun bir bayandı ayla hanım tam anlamıyla bir sex makinası gibi gözüküyordu ilginç bir şekilde şirkette çalıştığı ilk günlerden beri bana karşı ilgili olduğunu göstermekteydi ben de bu durum karşısında boş durmuyor ilgisini
Karşılık veriyordum sevgilim olduğundan dolayı biraz temkinli davranıyordum, ayla hanım bu tavırlarına karşı koyamadığım dan dolayı ayla hanımı ayarlamayı ve onunla yatmayı hep hayal ettim bu hayal artık benim için bir ideale dönüşmüştü defalarca kendisini çok beğendim söyledim birgün iş yemeği sonrası ayla hanımla beraber evlere dağıldık ben şirketin aracıyla ayla hanım evebırakacaktım yolda sohbet ederken iş yemeğinde almış olduğunuz alkolün etkisiyle birbirimize yakınlaştık beraber evin önüne geldiğimizde ayla
Alkollü olduğundan dolayı yukarı çıkıp bir kahve içmemi söyledi bende bunu kabul edip ayla hanım’ın evinde çıktım beraber oturup bir kahve içtik ve hayat hakkında sohbet etmeye başladık ayla hanım o esnada bacaklarını açtı bende dayanamayıp bacaklarını okşamaya başladım kendimden geçmiştim bir anda ayla hanımı yalamaya başladım ayla hanım bu durumdan çok zevk alarak devam etti ve tüm vücudunu yalamaya başladım
Daha sonra yatağa geçtik ayla hanım bana sakso çekmeye başladı bende onu amının içini yalamaya başladım bunun üzerine ayla hanım domalıp beni sik artık dedi bende dayanamayıp ayla hanımın götüne sikimi sokarak sex yapmaya başladık o kadar şehvetliydi ki durmak imkansız bir hal almıştı hayatımda yapmış olduğum en güzel sex bugüne kadar yaptığım hiçbir şey senden daha güzel değildi kendimi kaybedip defalarca seviştik ve hayatımın en güzel gecesini yaşadım

11 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık tarzımı bağışla lütfen.
      Huzur dolu bir odada.. slow bir müzik çalıyor. yanan mumlar tütsünün hoş kokusu.. ortam loş.. biz dans ediyoruz ayakta seninle.. buselerim boynunda dolanırken. seni ayakta 1001 buseyle operken sadece kilodun kalana kadar soyuyorum.... 1001 gece masasallarina nazire yaparcasına. seni kendime çekiyorum.. dilim boynunda kulak arkanda daireler çizerken.. parmaklarım yavaşça kilodunun içine kayıyor...uzanıyoruz yatağa ve sadece kilodun üzerindeyken yüzüstü yatırıyorum seni..ayak bileklerinden başlayarak, dilimin sadece ucuyla vucuduna onlarca resim çiziyorum.bileklerinden baslayip kulak memende boynunda biten . kalçalarının arasına sıkıştırıp kilodunu.. kalçanın yanaklarını tatlı tatlı vakumluyorum dudaklarımın arasına.. sonrasında seni sırtüstü yatırıp kalçanın altına bir yastık koyup.. bacaklarını dizlerinden sana verip önüne diz çöküyorum.. yavaşça kilodunu kenara sıyırıp dilimi o ıslaklığının üzerinde hissettiriyorum.. parmaklarımla klitorisinin çevresine bastırarark.. bızırın merkezini mümkün olduğu kadar meydana çıkartıp dakikalarca.. sadece dilimin ucuyla tokatlıyorum onu tık tık tık.. bazende dudaklarımla eziyorum . yumuşak bir şekilde vajinanın içine masaj yapıyorum parmaklarımla hepsini sırayla sokarak.. ve bana kesinlikle hadi gir demeni istemiyorum.. dilim bazen deliğinde bazen dudaklarını emiyorken.. yanında altında üstünde yerde duvara yaslayıp masada sandalyede. üstüme alıp her pozisyonun her açısını deniyoruz.. aletimin kafasının içinde tüm duvarlara sürtmesini sağlayarak.. ve her pozisyon değişiminde mutlaka tekrar girmeden azda olsa yalıyorum aranı ve dudaklarını....değişken tempolarda bazen hızlı bazen yavaş.. hatta bazen güçlü kollarım ve avuçlarımla kalça yanaklarından kavrayıp resmen seni aletime vururcasına.. .. seni duvara yasladığımda sırtını.. bir bacağını kaldırıp. güçlü avuçlarımla kalçalarından seni kendime çekip vurduğumda anlayacaksın. ellerimin gücüyle onları çarpıştırdığımda :) 5 dk dan fazla bir pozisyonda kalmayarak,. tam boşalacağın zaman doğru pozisyon ve tempoyu koyarak bir orgazm fırtınasının içine girmeni sağlıycam.. o zevkin en üst noktasının belkide dakikalarca sürmesini sağlayarak. .. tempoyu bu anlarda çıldırmış gibi artttırarak belkide peşpeşe orgazm olmanı sağlıyorum ve asla yeter demeni istemiyorum..çünkü ben1 saate ancak gelebiliyorum çoğu zaman dahada uzuyor.samimiyetle 15 20 dklık bir sexe kılımı kıpırdatasım yok. Uzun zaman çıkıpta sıra özel anlara geldiğinde..geçboşalmam yüzünden sorun yaşamak üzüyor benı..kaybedilen zamanda cabası... kimsemin zamanını çalmadan . Açık olup benim gibi düşünen birininin hayali bu sadece.. Hepimiz doğru hayatı yaşamaya çalışıyoruz ..sürekli aynı çevre aynı insanlar.. mecburi bi ciddiyet ve mesafe. . Bence herkesin sadece kendi bildiği bir sırdaşı olmalı.. bilinçaltının prensi. :) ...Varmısın bu yazıyı yaşamaya.. :) hadi cesaretini topla . Gerekirse numaranı gizle ve ara. Birer merhabamızı duyalım.. belkide hayal ettiğin benim.. 0 553 849 01 29

      Sil
  2. SLM BEN 28 YAŞINDA DUL EVLİ YADA ÇİFT EŞLER GİZLİLİĞE ÖNEM VERİYORUM ANTALYA DA YAŞIYORUM VE SAKİN TENA YERDE YAŞIYORUM BAKIMLI VE TATLI BİRİYİM ARAYIN GÜVENMESENİZ SEVMESENİZ GELMEYİN ÇİFTLER E DAHA ÇOK ÇALIŞIYORUM 0537 680 98 68 WATSAPDAN RESİMLERİME BAKA BİLİRSİN BURDANDA ULAŞA BİLİR ÇİFRLER EŞLERİNİ KANDIRARAK BANA MASAJ YAPTIRTA BİLİRSİNİZ BENİM EROTİK MASAJIM KARŞISINDA SİZİ ALDATMAMA ŞANSI YOK FACEBOOK:https://www.facebook.com/Antalya-masaj-1240225232723481/
    Antalya-masaj günlük haftalık aylık bayanların evine gidiyorum ara bak güvenmesen beğenmesen gelmem ayda 50 kişiyle değil 5 kişiyle şaglıklı temiz ve kaliteli hizmet veriyorum..

    YanıtlaSil
  3. Ben gizlilik cok önem veren bir insanım lutfen benim gibi gizlilik içinde seksi seven doyumsuz evli mutsuz eşinde seksi doymiyen durut eşinde ilgi gurmiyen dost dertleşmek isteyen güvenli bayanlar saygıyla bekliyorum Bozüyük İnegöl Eskişehir bursa ankara istanbul seksi seven duymayan bayanlar arasn seksde sinir yok tel 05537753404

    YanıtlaSil
  4. Olgun yaşlarda yüksek okul mezunu sırdaş saygın beyim olgun yaşlarda kültürlü çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız saygılar 05323714967

    YanıtlaSil
  5. MERHABA BAYANLAR İSTERSNİZ TELDE
    İSTERSENİZ REALDE GİZLİK SART
    EVLİ BEKAR DUL FARKETMEZ
    ÖZEL ACIK 0545 571 52 00
    YAKISIKLI SPORTİF 28 YAS
    7/24 SAAT ARABİLİRSİNİZ
    ANKARALIYIM GUVRNMENIZ YETERLİ TEMİZ BAKILIYIM
    0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  6. 0535 560 29 85 Kayseri gizlilik içinde sikişmek isteyen olgun bayanlar bekliyorum

    YanıtlaSil
  7. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  8. Evet bayanlar dular arayın size lazim olan seks ihtiyaç ini gidereyim maraş elbistan ve çevre iler tercihimdir telefonunum05448683847

    YanıtlaSil
  9. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen v hertürlü fantazi arayan azgın atesli ve doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi v guven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  10. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR ARAYIN TANIŞALIM BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE sırdaşim İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT: HERSEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil