26 Aralık 2014 Cuma

Bakire kızım dilimden ilk sikiş seks hikayeleri

istanbulda ikamet ederim hayatım boyunca birçok erkek arkadaşım oldu ancak bunların hiçbirisi ile sex maceram olmadı birgün mahalleden geçerken yolda bir erkekle tanıştı ismini bana seyit olarak tanıtan bir erkek uzun boylu esmer ve yakışıklıydı beraber günler geçirdik eğlendik gezdik tozduk sevgili olduk ancak benim bakire olmam nedeniyle aramızda herhangi bir sex içerikli konumuz olmadı birgün seyit bana evinin boş olduğunu söyleyerek eve çağırdı evde beraber oturup çay içmeye başladık zaten önceden
Seviştiğimiz den dolayı bu anda da sevişmeye başladık ancak bu sevişmeler kesinlikle ileriye gitmiyordu normal durumda kalıyordu ve sadece yiyişiyorduk fakat bu sefer ikimizde çok azdık ne olduğunu anlamadım birbirimize aşırı derecede yakınlaştık birden sikini ağzıma aldım bu durumdan dolayı çok mutlu olan seyid artık seks yapmamız gerektiğini bana söyledi ya şimdi yapalım yada hiç dedi, bende yaşımın ilerlediğinden dolayı bu durumu kabul ederek benimle beraber olmasına izin verdim ancak bu ilk beraberliğimiz olduğundan dolayı ben ilk girişte çok acı çektim bana bu durumun normal olduğunu söyledi ancak benden aşırı derecede kan gelince hemen hastaneye gittik hastanede doktor bize henüz bir sorun olmadığını bu durumun normal olduğunu söyledi bunun üzerine
Tekrar eve gidip tekrar sikişmeye başladık ancak busefer daha profesyonel davranmak için elimizden geleni yaptık fakat ben daha önce hiç seks yapmadığından dolayı işin bilincinde değildim sikişten hiçbir zevk alamadım fakat daha sonralarda seks konusunda ikimizde uzmanlaştığımız dan dolayı mükemmel derecede zevk almaya devam ettik artık uzman şekilde sex yapıyor ikimizde seks esnasında kendimizden geçip zevkin doruklarına ulaştığımızda değişik fantazileri yelken açarız ben onu yalarken o beni yalıyor durumdan dolayı ikimizde oldukça profesyonel ve seksi duruma geldik sex maceraları zor olmakla beraber ilk sex çok önemlidir lütfen genç arkadaşlarıma
Sesleniyorum sex yaparken dikkatli olmalarını diliyorum prezervatif kullanımı herkesi uyarıyorum mutfakta sex yaparken prezervatif kullanımı bir keresinde evde sex yaparken seydim babasıyla annesi eve geldim biz eve geldik benim hakkımda olmadığımızdan hiç durmadan sex yapmaya devam ettik bizi o halde görünce ailesi biz evlendirmeye kalktılar ancak biz daha küçük olduğundan dolayı bu durumu kabul etmeyerek sex yapmaya devam ettik şuanda halimizden çok mutluyuz devam ediyoruz

9 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık tarzımı bağışla lütfen.
      Huzur dolu bir odada.. slow bir müzik çalıyor. yanan mumlar tütsünün hoş kokusu.. ortam loş.. biz dans ediyoruz ayakta seninle.. buselerim boynunda dolanırken. seni ayakta 1001 buseyle operken sadece kilodun kalana kadar soyuyorum.... 1001 gece masasallarina nazire yaparcasına. seni kendime çekiyorum.. dilim boynunda kulak arkanda daireler çizerken.. parmaklarım yavaşça kilodunun içine kayıyor...uzanıyoruz yatağa ve sadece kilodun üzerindeyken yüzüstü yatırıyorum seni..ayak bileklerinden başlayarak, dilimin sadece ucuyla vucuduna onlarca resim çiziyorum.bileklerinden baslayip kulak memende boynunda biten . kalçalarının arasına sıkıştırıp kilodunu.. kalçanın yanaklarını tatlı tatlı vakumluyorum dudaklarımın arasına.. sonrasında seni sırtüstü yatırıp kalçanın altına bir yastık koyup.. bacaklarını dizlerinden sana verip önüne diz çöküyorum.. yavaşça kilodunu kenara sıyırıp dilimi o ıslaklığının üzerinde hissettiriyorum.. parmaklarımla klitorisinin çevresine bastırarark.. bızırın merkezini mümkün olduğu kadar meydana çıkartıp dakikalarca.. sadece dilimin ucuyla tokatlıyorum onu tık tık tık.. bazende dudaklarımla eziyorum . yumuşak bir şekilde vajinanın içine masaj yapıyorum parmaklarımla hepsini sırayla sokarak.. ve bana kesinlikle hadi gir demeni istemiyorum.. dilim bazen deliğinde bazen dudaklarını emiyorken.. yanında altında üstünde yerde duvara yaslayıp masada sandalyede. üstüme alıp her pozisyonun her açısını deniyoruz.. aletimin kafasının içinde tüm duvarlara sürtmesini sağlayarak.. ve her pozisyon değişiminde mutlaka tekrar girmeden azda olsa yalıyorum aranı ve dudaklarını....değişken tempolarda bazen hızlı bazen yavaş.. hatta bazen güçlü kollarım ve avuçlarımla kalça yanaklarından kavrayıp resmen seni aletime vururcasına.. .. seni duvara yasladığımda sırtını.. bir bacağını kaldırıp. güçlü avuçlarımla kalçalarından seni kendime çekip vurduğumda anlayacaksın. ellerimin gücüyle onları çarpıştırdığımda :) 5 dk dan fazla bir pozisyonda kalmayarak,. tam boşalacağın zaman doğru pozisyon ve tempoyu koyarak bir orgazm fırtınasının içine girmeni sağlıycam.. o zevkin en üst noktasının belkide dakikalarca sürmesini sağlayarak. .. tempoyu bu anlarda çıldırmış gibi artttırarak belkide peşpeşe orgazm olmanı sağlıyorum ve asla yeter demeni istemiyorum..çünkü ben1 saate ancak gelebiliyorum çoğu zaman dahada uzuyor.samimiyetle 15 20 dklık bir sexe kılımı kıpırdatasım yok. Uzun zaman çıkıpta sıra özel anlara geldiğinde..geçboşalmam yüzünden sorun yaşamak üzüyor benı..kaybedilen zamanda cabası... kimsemin zamanını çalmadan . Açık olup benim gibi düşünen birininin hayali bu sadece.. Hepimiz doğru hayatı yaşamaya çalışıyoruz ..sürekli aynı çevre aynı insanlar.. mecburi bi ciddiyet ve mesafe. . Bence herkesin sadece kendi bildiği bir sırdaşı olmalı.. bilinçaltının prensi. :) ...Varmısın bu yazıyı yaşamaya.. :) hadi cesaretini topla . Gerekirse numaranı gizle ve ara. Birer merhabamızı duyalım.. belkide hayal ettiğin benim.. 0 553 849 01 29

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Ben gizlilik cok önem veren bir insanım lutfen benim gibi gizlilik içinde seksi seven doyumsuz evli mutsuz dul ve evli çiftler gurup seksi seven doyumsuz evli mutsuz eşinde seksi doymiyen durut eşinde ilgi gurmiyen dost dertleşmek isteyen güvenli bayanlar saygıyla bekliyorum Bozüyük İnegöl Eskişehir bursa ankara istanbul seksi seven duymayan bayanlar arasn seksde sinir yok tel 05537753404 ben am yalamayı cok cok cok seviyorum büyük yarak seven bayanlar bekliyorum tel 05537753404 cok sert sikşmek isteyen evli ve evli ciltler yarak 20 santim cok kalin Merhaba ben ayaz seksi cok seviyorum seksi doymam bayanlar arasn tel 05537753404

    YanıtlaSil
  4. Olgun yaşlarda yüksek okul mezunu sırdaş saygın beyim olgun yaşlarda kültürlü çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız saygılar 05323714967

    YanıtlaSil
  5. 0535 560 29 85 Kayseri gizlilik içinde sikişmek isteyen olgun bayanlar bekliyorum

    YanıtlaSil
  6. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  7. EVET bayanlar dular pasifiler arayın size lazim olan seks ihtiyaç ini gidereyim maraş elbistan ve çevre iler tercihimdir telefonunum05448683847

    YanıtlaSil
  8. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen v hertürlü fantazi arayan azgın atesli ve doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi v guven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil