26 Aralık 2014 Cuma

Balkondan balkona birbirimizi izlerken seks hikayeleri

eşimle gayet düzeyli bir ilişkimiz var ve ben eşimi çok severim, ancak hani insan ani bir heyecan arar ya bende öyle bir an yaşadık ve bunu inanın ilk sizinle paylaşıyorum, Sıradan bir hayatım var eşim gündüz işe gider akşam gelir yemek yeriz televizyon izler yatarız haftada bir kaç kez seks yaparız aslını söyleyecek olursam eşim normal yani ne kötü ne de çok iyi normal işte eşim işe gittiği zamanlarda ben evde temizlik yaparım televiyon izlerim bazende internete girerim, bu yazımdan yaklaşık 4-5 ay öncesi evimde temizlik yaparken
Balkondan yan apartmanda bir adam gördüm adam yarı çıplaktı evde oturuyordu hemen içeriye girdim o gün öyle geçti kocam eve geldi yemek yedik uyuduk, diğer sabah tekrar balkona çıktığımda aynı adam yine evinde yarı çıplak oturuyordu bende balkondan çıktım perdenin arkasında adama baktım evinde öylece oturuyordu evde kadın yoktu muhtemelen bekar diye düşündüm adam bir ara elini sikine attı oynadı bu hareketi bir anda nedenini bilmediğim bir şekilde beni tahrik etti o elini atınca bende elimi amcığıma attım çok garip bir an yaşadım daha sonra kendimi topladım ne yapıyorum ben diyerek içeriye girdim akşam kocam geldi yemek yedik televiyon izleyip yatağa geçtik sevişmeye başladık ancak garip bir şekilde benim aklımda o adam vardı kocam bana girip çıkarken o adamı hayal ediyordum seks bittikten sonra uyumaya başladık ama ben
Uyuyamadım hep o adam aklımdaydı bu durumu hep garipsiyor hemde bu durumdan kurtulamıyordum, bir an bu adamı elde etmem gerektiğini düşündüm çünkü eğer o adam ile yatmazsam aklımdan çıkmayacaktı kocama aileme odaklanamayacaktım ailem tehlikeye düşecekti ancak nasıl yapacağımı bilmiyordum bir plan yaptım yarın erkek kalkcaktım altıma iç çamaşırı giymeden adamın dikkatini çekecektim bunu planlarken kocama üzülüyorudm ancak aslında yaptığım onun iyiliği içindi sabah oldu eşimi işe gönderdikten sonra iç çamaşırımı çıkarık balkona çıktı balkodan bir sigara içtim o adamın penceresine doğru bakmaya başladım adam bu durumu fakr etti bir ara pencereye çıktı bende hemen bir bakış attım ve eğildim adam iç çamaşırımın olmadığını fark etti hemen benimle ilgilenmeye başladı ben eve gelmesi için bi işaret çaktım adam hemen hazırlandı bizim apartmana
Girdi bizim kata geldiğinde kapıyı açıp içeriye davet ettim hazzım iki kat artmıştı hemen kapıda dudağına yapıştım sevişmeye başladık yatak odasına girdik sakso çekmeye başladım sonra arkamı döndüm sok bana dedim adam bana öyle bir soktu ki aklım gitti beni sikmeye başladı hızladı hızlandı ben zevkten inliyordum üzerime boşaldı, sonra tekrar sikişmeye başladık bu sefer o benim üstüme gelmişti deli gibi sikiyordu sanki yıllardır hiç bir kadınla yatmamış gibiydi tam üç kez sikiştikten sonra bir sigara yaktık ismini bile bilmediğim bu adama durumu anlattım ve evden yolladım şimdi mutlu mesut bir ailem var

5 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. Olgun yaşlarda yüksek okul mezunu sırdaş saygın beyim olgun yaşlarda kültürlü çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız saygılar 05323714967

    YanıtlaSil
  3. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  4. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen v hertürlü fantazi arayan azgın atesli ve doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi v guven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil