26 Aralık 2014 Cuma

Azgın olunca güzel bir iş kadını oldum seks hikayesi

 kendime ait bir şirketim var şirketinde ortalama 200 kişi çalışmaktadır eşimden ayrılalı 10 yıl geçti bu ayrılıktan sonra kimseyle beraber olmadım insanların bana paramı yaklaştığını düşündüğümden dolayı kimseyle görüşmem olmadı seks hayatım sürekli kötü geçmektedir bu durumu aşmak için defalarca çaba sarf etsem de başarılı olamadım, iş konusunda başarılı bir kadınım bu durumdan dolayı başarısız olması iğrenç bir durum ancak ben bunu aşmayı başardım birgün şirketinde çalışan çalışalım olan ahmet bey beraber yemek yedik bu sadece bir iş yemeğiydi yemekten sonra çıkıp üsküdar sahilde gezmeye başladık gezerken aramızda dertleştik o bana kendi
Hayatımı ben ona kendi hayatını anlattı daha sonra beraber bu hüzünlü anlardan sonra gidip biraz bişeyler içtik ben biraz alkolü fazla kaçırdım dan dolayı ikimizde sarhoş olduk daha sonra ben ahmeti kendi evime çağırıp bende kalmasını istedim çünkü ben o saatte alkolü vaziyette eve gidemezdim ahmetbeyde bu durum karşısında oldukça sevinerek evet cevabını verdi, benim evime geldik beraber eve geldikten sonra hoş beş muhabbet edip birden aramızda yakınlaşma başladı bu yakınlaşma o kadar ilerledikçe kendimi kaybettim ahmet’in dudaklarına yapıştım yılların vermiş olduğu özlem hissiyat ile ahmet’in üzerine ve ondan sonra olanlar oldu bir anda kendinizi yatak odasında bulduk daha sonra da birbirimizi yalamaya başladık ben kendimin
Azgın olduğumu zannediyordum Ahmet benden daha azgın çıktı ikimiz bu şehvetli gecenin tadını çıkarırken neler olabileceği hiç umrumda değildi ne oldu umrumda değildi ancak bu durumun kısa süreceğini düşündüğümden dolayı bir an duraksadım daha sonra hayatta zevkten nasıl yaşanacağını ve hayatın kısa olduğunu düşündüm ve tekrar devam etti sonuna kadar sex yapmak yaptım yaptım devam ettim sabah uyandığımda hayat daha güzel devam ediyordu artık seks konusunda ki sınırlarımı aşmış ve düzenli birseks hayatım vardı Ahmet ile istediğim zaman seks yapıyor ve tatmin oluyordum gerçekten insanın seks hayatı çok önemli bunu anladım seks konusunda mutlu olmayan bir kadın iş konusunda da mutsuzdur ahmet ile aramızdaki saygı sevginin dışında sex konusundaki başarılarımız iş konusunda etmektedir artık iş konusunda rakiplerinin önüne dik durabilmektir bunu sağladığı için ahmet bey teşekkür ederim herkese iyi akşamlar.

8 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. Ben gizlilik cok önem veren bir insanım lutfen benim gibi gizlilik içinde seksi seven doyumsuz evli mutsuz dul ve evli çiftler gurup seksi seven doyumsuz evli mutsuz eşinde seksi doymiyen durut eşinde ilgi gurmiyen dost dertleşmek isteyen güvenli bayanlar saygıyla bekliyorum Bozüyük İnegöl Eskişehir bursa ankara istanbul seksi seven duymayan bayanlar arasn seksde sinir yok tel 05537753404 cok sert sikşmek isteyen evli ve evli ciltler yarak 20 santim cok kalin Merhaba ben am yalamayı cok cok seviyorum seksi doymam

    YanıtlaSil
  3. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER subay ve astsubay hnmları seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı olarak yasanır bilginize 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  4. MERHABA BAYANLAR İSTERSNİZ TELDE
    İSTERSENİZ REALDE GİZLİK SART
    EVLİ BEKAR DUL FARKETMEZ
    ÖZEL ACIK 0545 571 52 00
    YAKISIKLI SPORTİF 28 YAS
    7/24 SAAT ARABİLİRSİNİZ
    ANKARALIYIM GUVRNMENIZ YETERLİ TEMİZ BAKILIYIM
    0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  5. 0535 560 29 85 Kayseri gizlilik içinde sikişmek isteyen olgun bayanlar bekliyorum

    YanıtlaSil
  6. EVET bayanlar dular arayın size lazim olan seks ihtiyaç ini gidereyim maraş elbistan ve çevre iler tercihimdir telefonunum05448683847

    YanıtlaSil
  7. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen v hertürlü fantazi arayan azgın atesli ve doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi v guven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  8. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR ARAYIN TANIŞALIM BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE sırdaşim İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT: HERSEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil