16 Aralık 2014 Salı

gaylik hoşuma gitmişti

selam arkdaşlar, ben ankara'da üniversite okuyan 22 yaşında yakışıklı bir erkeğim. Okulda pek göze batan bir tip olmamakla beraber genelde okul çıkışlarında eve gitmek yerine kız arkadaşlarımda kalmayı tercih eden, etrafa belli etmesemde çapkın biriyim. Daha önce hiçbir erkek sikmemiştim, sizlere yazacağım olay başlığımda yazdığım üzere bayan öğretmenle yaşanmış bir sex hikayesi değil. Anlatacaklarım 45 li yaşlarda bölüm derslerimizden birine giren erkek öğretmenimle benim aramda geçen olaylardır. Böyle bir olaya müdahil olmamın tek nedeni tahmin edeceğiniz gibi o öğretmenin verdiği dersi daha kolay geçebilmekti. Atelye derslerine girenler bilir ki en zor dersler ve ortalamayı etkileyen en etkili dersler onlardır. Bölümüm elektronik ve genelde her dersin içerisinde matematik var. Ne kadar dersten sıyırırsam diğer derslerle ilgilenmem o kadar artar diyerekten atelye dersini aradan çıkarmak için bazı şeylere göz yummamdır aslında beni şuan sizlere bu olayı yazdıran :)

İkinci sınıfa geçtiğimiz ilk hafta atelye dersinde daha ilk saatlerinde tahmin ediyorum ki bu hocamız bana gözünü dikmişti, ilk dersten itibaren bana karşı bir ilgi ve gereksiz yere alakası vardı. Bilemiyorum bir davranışım, söylediğim birşey yada bilemiyorum bir hareketim onun dikkatini çekmiş olacaktı ki sürekli benimle ilgileniyordu. Bu sadece benim dikkatimi çekmiyordu, snıfta çok yakın olduğum bir arkadaşım daha bu duruma dikkat etmişti ve ders bitip akşam okul çıkışında ayaküstü sohbetimizde bu konu geçmişti. Önce saçmalama falan dedim arkadaşıma çünkü hoca bayan olsa bi derece kabullenebilirdim ama erkek bir öğretmenle ilgili sikiş konuları konuşmak, benden hoşlandığını düşünmek veya en azından ilgisini çektiğimi falan düşünmek o an çok uçuk bir düşünce gibi geliyor ve bu düşüncenin üzerinde durmak istemiyordum. Ama öte yandan arkadaşımın bana eğer öyle birşey varsa kesinlikle hocayı boş çevirme, dersin kazıklığını görüyorsun, hiç çalışmadan direk geçersin, mezun olana kadar bu dersi göreceğiz şimdiden hazırlığını yap demesi artık bende de keşke öyle birşey olsa dememe neden olmuştu.

İlk hafta bu ilgileri devam etti, artık bariz görebiliyor ve bana karşı normal olmayan birşeyler düşündüğünü fark edebiliyordum. İkinci haftanın ilk saatlerinde akşam üzeri ders çıkışı dersle ilgili bir not hakkında soru sormak üzere hocanın yanına gittim ve odasına girdim, telefonla konuşuyordu o yüzden bana el işareti yaparak bir dakika beklememi istedi, kapının önünde beklerken yanıma gelip omuzuma yavaşça vurarak koltuğa oturmamı işaret etti. Ben koltuğa geçerken oda kapısını kapatıp kendi koltuğuna geçti, telefondaki konuştuğu kişiyle kısa cümlerler kuruyor ve tamam, oldu, akşam konuşuruz gibi şeyler söylüyordu. Çok geçmeden telefonu kapatıp bana dönerek önce halimi hatrımı sordu, iyi hocam bir sorun yok herşey yolunda diyerek lafa girip, size birşey soracağım müsaitseniz dedim. Tabi ki sorabilirsin seni dinliyorum dedi, derste aldığım notları karıştırarak sorcağım konuyu açtım ve karşısından hocaya o notu gösterdim, ayağa kalkıp yanıma gelerek vücudunu vücuduma dokunduracak kadar yakınıma sokulup notları incelemeye başladı.

Yani o durumda başka birisi olsa çüş lan biraz geri git derdim, bunu yazıyorum çünkü hocanın bana ne kadar yaklaştığını tam olarak anlamanızı istiyorum. Neyse dibime kadar sokulduktan sonra notu inceledi, bir kaç saniye bakındı ve sonra elimde ki notları alarak masasına geri döndü. Birazda orada oturdu ve inceledi sonrada notları masanın üzerine bırakarak bana içki içen birisimisindir diye sordu, ne alaka dedim kendi kendime ve evet hocam haftada bir kaç defa arakdaşlarla içerim dedim. Hmm dedi ne tür içkiler içersin diye sordu, bende öğrenci içkisi hocam, bira, vodka falan içerim deyip gülümsedim. Daha önce şarap içip içmediğimi sordu, bir kaç defa içtiğimi ama tat alamdığımı söyledim. Elinde onaltı yıllık bir şarap olduğunu ve içmek için arkadaş aradığını söyledi. O an zaten konuyu anlamıştım, arkadaşımın dedikleri aklıma geliverdi, bu dersi kafadan geçip diğer derslere daha çok vakit ayırma fikri çok cazip görünüyordu, tabi hocam içerim neden olmasın, benimle içki içmek istediğiniz için ayrıca teşekkür ederim dedim ve teklifini kabul ettim.

O zaman akşam çıkışta beraber çıkalım, ben seni okulun dış kapısının önünden alayım bize gidelim dedi. Tabi hocam diyerek gülümsedim ve o zaman notları akşam üzeri mi konuşuruz dedim, tabi tabi akşam evde tekrar bir incelerim ben sana ayrıntılı şekilde açıklama yaparım dedi, notlarımı alarak odasından çıktım, bir süre sonrada normal ders saati bitti, okuldan çıkıp beni kapının önünden almasını beklemek üzere dış kapıya doğru yürümeye başladım. Yaklaşık elli altmış metre kala arkamdan arabası ile yaklaştı, arabasına bindim ve evine doğru gitmeye başladık, bir çok defa sikişmek üzere yolculuk yaptım ama bu yolculuk çok farklıydı, ben hocayla kesinlikle sikişeceğim gözüyle bakıyordum, sürekli düşünüyordum acaba nasıl olacak, bu gün nasıl bitecek, ne tür şeyler yaşanacak falan diye. Hocanın evi okula yaklaşık bir saat uzaklıkta lüx bir semtteydi. Karısından bir kaç yıl önce boşanmış, evde yalnız yaşayan birisi olduğunu eve gidip sohbete başladığımızda öğrendim. Eve girdiğimizde önce aç olup olmadığımı sordu, aslında çok açtım ama pek değil diye cevap verdim, oda olsun önce birşeyler yiyelim zira aç karnına şarap içilmez dedi.

Şarap içeceğimizi o ana kadar tamamen unutmuştum, bir erkeği sikme fikri yüzünden aklımda ki herşey uçup gitmişti resmen, sadece ders notlarına konsantre olabiliyordum ama o dakikadan sonra şarap işinide hatırlamaya başlamıştım, yemekten sonra bizi yıllanmış bir şarap bekliyordu, her ne kadar erkekle sikişmek durumu olsada şarap olayıda beni heyecanlandırmıyor değildi, sürekli duyardım yıllanmış şarapların etkilerini, tatlarını falan ama hiç içmemiştim, o gece benim için ilklerin gecesi olacaktı. Önce yemeğe geçtik, kendi elleriyle yemek hazırladı, yemeğin ismini tam hatırlamıyorum ama balıklı, kızartmalı ve bol soslu tuhaf bir yemek yedik, yemekten sonra okulda sorduğum notları istedi ve notlara göz atmaya başladık, yaklaşık bir saat kadarda notları inceledikten sonra sıra şarap içmeye gelmişti. Önce beni evin terasına çıkardı, o kadar mükemmel bir ortam vardı ki sizlere anlatamam, ankaranın tüm şaşaası gözler önündeydi. Alkol almanıza gerek yok, bu terasa çıkın ve manzarayı seydedin zaten kafanız güzel olurdu inanın :)

Neyse terasta özellikle içki fasılları için hazırlattığı yerlere oturduk, güzel bir masa hazırladı, dört çeşit peynir getirdi ve kadehleri masaya koyup en sonda şarabı almaya gitti. Hoca şarabı almaya gittiğinde ben artık yavaş yavaş onu yanlış anladığımı düşünmeye başlamıştım, eğer benimle ilişkiye girmek isteseydi bu kadar zaman beklemezdi yada ne bileyim bir şekilde kendini belli ederdi diye düşünüyordum. Bana bu kadar yakın davranmasının nedeni sanırım beni efendi uslu olarak görmüş olmasıydı. Şarabı alıp geldiğinde artık onu gay olarak değilde sevecen tonton bir abi olarak görmeye başlamıştım. Şarabı açıp kadehlere doldurduktan sonra peynirlerin eşliğinde içmeye başladık. Ayrıca şarapla ilgili yorumumuda yapmak istiyorum, o kadar içk içtim, bakmayın yani hocaya sadece bira veya vodka içiyorum dediğime, öğrencilik hayatında binbir türlü içkiyle muhatap oldum ama bu şarap çok farklı birşeydi. Şarabı içerken sohbet ediyorduk ve laf lafı açmıştı sonunda da konu hocanın karısından neden boşandığına kadar gelmişti. İşte konular o an gün yüzüne çıkmaya başladı.

Önce bu olayları anlatmaya başlamadan bana bir söz verdirmemi istedi, tabi hocam ne demek burada konuşulan burada kalır dedim ve anlatmasını istedim. Hocanın karısından boşanmasının nedeni karısıyla katıldığı bir seks partisinde karısını siken adama oral sex yapmasıymış, evet bizim atelye hocası meğer sık sık grup sex partilerine katılıyor ve karısını başka erkekler sikerken buda onları izliyor, fırsatını bulduğunda da kendinide siktiriyormuş. Genelde karısını siktirdikten sonra onu duşa gönderip karısı gelene kadar kendisinide siktiriyormuş. Son sex partilerinde karısı duşa gidiyorum diye gidip duştan çok erken gelince bunu az önce sikiştiği adama sakso çekerken yakalamış. Bu olayları anlatırken durumun bu kadar tuhaf olacağı aklımın ucuna bile gelmemişti ve bunları anlattıktan sonra bana bakarak ne yapayım canım istiyor dedi, önce anlamamzdan geldim ve olayı geçiştirmek için hı hı haklısınız hocam dedim, sanki onun sakso çekmesine hak veriyormuş gibi oldum ama ne yapayım bir anda ne diyeceğimi bilemedim.

Ben öyle deyince sanırım benden de birşeyler beklemeye başladı, şarabı içmeye devam ettik ve sohbette ilerliyordu derken hiç ortada lafı sözyü yokken bana seninki kaç santim diye sordu, direk anladım zaten konuyu ama aptallığa yatıp boyum bir seksen hocam dedim, oda anladı zaten aptala yattığımı ve gülümseyerek hadi ama neden söz ettiğimi biliyorsun, kaç santim söyle ne olacak dedi. Daha önce hiç ölçmedim hocam bilmiyorum diyerek gülümsedim, o zaman çıkar ben gözlerimle göreyim anlarım kaç santim olduğunu diyerek ayağa kalktı ve yanıma sokuldu, nasıl olur hocam bilmem ki diyerek önce yapmak istemedim fakat benim oraya geliş nedenim zaten böyle bir durum yaşamaktı, biraz inat edip naz yaptıktan sorna ve nasıl olur hocam gibisinden şeyler söyledikten sonra sikimi gay hocamın önünde dışarı çıkardım. Sertleşmemiştim çünkü serleşmemi gerektirecek bir durum yoktu, bu durum uzun sürmedi zaten direk eline alıp okşamaya başlayınca yavaş yavaş uyarılmıştım bende. Her ne kadar okşayan erkekte olsa benim alet kalkmaya başlamıştı, adam sikimi öyle bir okşuyordu ki taşaklarıma kadar avcuna alıp yavaş yavaş, yumuşak yumuşak okşuyordu.

1 yorum:

  1. Slm dullar dul bayanlar 24 santim kalınlık 9 santim genişlik 1 saatte 8 posta garanti inanmayan mesaj atar lütfen sadece dul bayanlar ayrıca masörüm 0537 456 46 24

    YanıtlaSil