23 Aralık 2014 Salı

komşunun amcığına yarrağımı gömdüm

Selam arkadadaşlar ben erdinç 19 yaşında 190 boyunda ela gözlü yakışıklı kaslı bir çocuğum. 7 ay önce yazlığa gitmiştik. Sıkılmayayım diye yazlığa küçüklüğümden beri çok sevdiğim arkadaşımın ailesini davet etmişti. Ben arkadaşımı severim ama ablasını daha çok severim. Arkadaşımın ablası da 170 boyunda üniversite son sınıfta okuyan beyaz tenli gothic bir kız. Bir kaç gün sonra bize geldiler. Arkadaşımın ablasının adı Cerendi. Üstünde kırmızı bir elbise vardı ve bacakları falan ortadaydı. Bacakları öyle güzeldir ki küçüklüğümden beri o bacaklara boşalma hayallerim vardı. İlk gün akşam ben Arkadaşım ve Ceren abla poker oynuyorduk derken konu birden kız meselesine gitti ben de ne olsun Ceren abla kızlar bize bakmıyor falan dedim. Olur mu öyle bakan vardır dedi. Saat 4:00e geliyordu yattık. Bundan 5 gün sonra arkadaşım bisikletle turlamaya çıktı. Biz ikimiz evde tek kaldık. Bir süre konuştuktan sonra konu cinselliğe geldi. Biraz daha konuştuktan sonra ceren abla milli olmak ister misin? diye sordu. O an utandım ama onu istiyordum. Elime 2-3 lira tutuşturdu ve git 4 bira al gel dedi. O yolda neredeyse boşalıyordum. Ben yokken fileli çorap kolluk falan giyip iyice azdırıcı bir görünüş almıştı. Karşımda portakal memeli kılsız amlı bir kız görünce şok oldum. Beni de soydu ve penismi okşadı. Daha sonra balkona geçip uzun uzun konuştuk ve biralar bitince hadi başlayalım aşkım dedi ve beni duvara yapıştırdı uzun süre öpüştük ve benim odaya girdik. Ceren’in dudaklarından yalamaya başladım göbek deliğine bir yuvarlak attım ve amı karşımda ıpıslak duruyordu. Daha fazla dayanamadım ve kafasını penisime bastırdım. O kadar güzel çekiyordu ki neredeyse bayılacaktım. Daha sonra onu yatağa attım ve götüne girdim. Sarhoş olduğu için fazla hissetmedi bağırınca çevreden komşular rezillik çıkarmasın diye amına girdim. Bir 10 dk kadar siktikten sonra penisimi bir çıkardım kanla karışık boşaldı. Bende kanına boşaldım ve karıştırıp tadına baktım. 5 dk sonra birlikte banyoya girdik ve bir posta da orda siktim…

5 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. MERHABA BAYANLAR İSTERSNİZ TELDE
    İSTERSENİZ REALDE GİZLİK SART
    EVLİ BEKAR DUL FARKETMEZ
    ÖZEL ACIK 0545 571 52 00
    YAKISIKLI SPORTİF 28 YAS
    7/24 SAAT ARABİLİRSİNİZ
    ANKARALIYIM GUVRNMENIZ YETERLİ TEMİZ BAKILIYIM
    0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  3. 0535 560 29 85 Kayseri gizlilik içinde sikişmek isteyen olgun bayanlar bekliyorum

    YanıtlaSil
  4. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  5. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen v hertürlü fantazi arayan azgın atesli ve doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi v guven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil