15 Aralık 2014 Pazartesi

baldızımla deliler gibi sikiştik

Baldızımla Neler Oldu Neler?
Merhabalar ben Ali. 4 yıllık evli 29 yaşında yakışıklı sayılabilecek bir beyim. Sinem adlı baldızımla başımdan geçenleri sizlere anlatmak istiyorum. Baldızım da evli bir bayandır. Eşimle düzenli bir sex hayatımız vardır. Ancak her zaman değişikliğe meraklı olan bir yapım vardır. Kadınlara aşırı düşkünümdür. Karşımda güzel bir bayan görünce iyice süzmeden onu yatakta nasıl olacağını düşünmeden yapamam. Sinem yani baldızım beyaz tenli fiziği normal ama biraz kilolu bir bayandır. Beyaz ten rengi ile beni baştan çıkaracak bir bayandır. Eşimle birlikte olurken baldızımı hayal ettiğim çok olmuştur. Ben eşimden baldızımı dinledikçe ona karşı ilgim artıyordu. O benim olmalıydı. Bir gün evde otururken bacanağım aradı ve antenin bozulduğunu gelip ayarlamamı istedi. Benim kafamda şimşekler çaktı. Bacanağım gündüz işe gidiyor, akşam eve dönüyordu. Ben de baldızıma sahip olmak için evine gündüz gitmeye karar verdim. Baldızıma çanak ayarı için geldiğimi söyleyerek hemen eve girdim. Ben çanak ayarı yaparken özellikle ekranda sevişen çiftleri açtım. Baldızı yanıma çağırıp nasıl olmuş deyip bir an önce baldıza yumulmalıydım ama nasıl karşılayacağını da bilemiyordum. Bir sigara yakıp baldızı yanıma çağırdım ekranda erotik film vardı baldızım gelince ekrana bakınca yüzü kızardı nasıl olmuş dedim. Baldızıma pat diye bizim onlardan neyimiz eksik dedim. Şok oldu. Onunla sevişebileceğimizi aramızda kalacağını onu sevişirken de boşaltabileceğimi söyledim. Baldızım kısık bir sesle manyaklaşma olmaz dedi fakat bu ses tonundan olabileceğini fakat çekindiğini biraz korktuğu anlamı çıkardım. Bu bana cesaret verdi. Hemen kapıyı kapatıp, baldızın yüzü kapıya gelecek şekilde kapıya dayadım baldız ses çıkartmıyordu onunda aslında istekli olduğunu anladım. Gün boyu evde olduğu için üzerinde bir eşofman vardı. Hemen eşofmanı aşağıya indirip baldızı yalamaya başladım baldız olanlardan memnun olacakı inlemeye başladı baldızı çıplak bırakıp hem yalayıp hemde arkadan amından git gellere başlamıştım 19 cm olan sikim baldızın amında kaybolmaya başladı. Baldızımın kalçaları biraz büyüktü. Şimdi baldızım inliyor, o inledikçe ben de hırslanıyordum. Tam o sırada baldızımın telefonu çalmaya başladı. Arayan kocasıydı. Sinem telefonu açmak istedi. Ben de aç bakalım neredeymiş ona göre devam edelim dedim. Baldız bana ses etme deyip telefonu açtı daha önce eşimle sevişirken baldızın aradığı zamanlar olmuştu eşime de telefonu açtırıp eşimi baldızla konuşurken sikiyordum bunun zevkini bildiğim için ben rahat durmayıp baldıza arkadan tekrar sarılıp kafasından bastırıp domalttım belinden tutup benden kurtulmasına da izin vermiyordum amına bu pozisyonda öyle yüklendim ki baldız acayip ofladı. Baldızımın canı çok yanmasına rağmen belinden kavradığım için kurtulamıyordu. Bacanak ne oldu bir şey mi oldu deyince baldız ne diyeceğini şaşırdı biraz geveledi. Daha sonra ayağım halıya takıldı deyip bacanağı inandırdı. Bacanak beni akşam beklerken ben gündüzden gelip çalışmalara başlamıştım bile. Baldızım telefonu kapatınca ona yatakta devam etmek istediğimi söyledim. Onu yatağa taşıdım. Şimdi altımdaydı. Yatakta baldızı yüz aşağı yatırıp tekrar amından girdim kalçaları altımda resmen yoğurmaya başladım. Sinemin inlemeleri arasında bende daha fazla dayanamadım ve boşaldım. Hemen bir sigara yaktım ve tekrarı için güç toplamaya başladım. Sigara bittikten sonra baldızım büyük bir zevkle sikimi ağzına alıp kaldırdı. Benimki durur mu hemen kalktı. Bu defa arkadan yapacaktım. Hemen onu domalttım ve göt deliğini kremledim. Ama deliği çok küçüktü. Sikim deliğe girmekte zorlanıyordu. Baldızım ben yüklenince kaçmak istedi. Ben biraz daha kremleyip tekrar yüklendim. Bu defa zevk almaya başladı. Biraz inliyor biraz ofluyordu. Artık gitgellerim hızlanmıştı. Zevkten inlemelerimiz birbirine karıştı. Daha fazla dayanamayarak ikimiz de boşaldık. Bundan sonra sık sık görüşeceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder