19 Aralık 2014 Cuma

Abla dedim amcığını açtı yarrağımı kaptı

universite öğrencisi 21 yaşıda 1,83 boyunda esmer birisiyim. yaz stajımı yapmak için Adanada dayımlarda kaldım. Bu arda Yengemle çok samimi olan komşumuz neriman abla devamlı bize gelirdi. git gel onunla bayağı samimi olduk. bazen akşamları bira içerdik. aramızda ikimizinde birbirinden sakladığı bir aşk oluştu.
Staj bitti ve ben Bursaya yani okuduğum üniversiteye dönmek zorunda kaldım. ben bursadayken beni hergün arayıp halimi hatrımı sorardı. Aramızdaki muhabbet hiç kesilmedi. Ramazan bayramında ben memlekete gitmeme kararı aldım. Neriman ablada sen gelmeyeceksen ben geleyim hem gezip görmüş olurum dedi. bende tabiki gelmensini çok isteyeceğimi söyledim.
Bursaya geldiği gün hava çok soğuktu. Dogru eve kaldığım eve gittik.Eşaları bıraktıktan sonra bursayı biraz gezdirdim. akşam eve döndüm. hava çok soğuktu ve bir odada soba yanıyordu. çerez yeyip muhabbet ederken bir ara masadaki çerezlere çarpıp çerezleri dötüm ikimizde çerezleri toplamak için eğildiğimizde kendimizi dudak dudağa öpüşürken bulduk. ve çılgınca sevişmeye başladık.
üstündeki herşeyi teker teker çıkardım. bu arada hertarafını öpüyordum. göğüslerini ellerimle usulca okşarken, o düğme gibi meme uçlarını yalamaya başladım. bu arada benimki sertleşmiş ve beni rahatsız edici duruma gelmişti. kilotunu dudaklarını öperken çıkardım. Ve gözlerine bakarken bir yandanda elimle aletimi yerleştireceğim yeri yokluyordum.
Bana dur sen bulamasıın ben hallederim deyip eliyle aletimi cinsel organına yerleştirdi. hayatıma gerçek anlamda ilk defa bu kadar zevk almıştım. ikimizde hertürlü poziyonda seviştik. Ve asbaha kadar defalarca boşaldık. ertesi gün zor yürüyordum…

8 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba 0536.932.27.67 SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
  2. Slm dul evli bayanlar gizlilik şart burdur Antalya Isparta seksde sinir yok 0543 443 3823 arayın erkekler aramasin eşini seyretmek isteyen arasin zengin bayanlar arayın

    YanıtlaSil
  3. Slm dul evli bayanlar gizlilik şart burdur Antalya Isparta seksde sinir yok 0543 443 3823 arayın erkekler aramasin eşini seyretmek isteyen arasin zengin bayanlar arayın

    YanıtlaSil
  4. SLM BEN 28 YAŞINDA DUL EVLİ YADA ÇİFT EŞLER GİZLİLİĞE ÖNEM VERİYORUM ANTALYA DA YAŞIYORUM VE SAKİN TENA YERDE YAŞIYORUM BAKIMLI VE TATLI BİRİYİM ARAYIN GÜVENMESENİZ SEVMESENİZ GELMEYİN ÇİFTLER E DAHA ÇOK ÇALIŞIYORUM 0537 680 98 68 WATSAPDAN RESİMLERİME BAKA BİLİRSİN BURDANDA ULAŞA BİLİR ÇİFRLER EŞLERİNİ KANDIRARAK BANA MASAJ YAPTIRTA BİLİRSİNİZ BENİM EROTİK MASAJIM KARŞISINDA SİZİ ALDATMAMA ŞANSI YOK FACEBOOK:https://www.facebook.com/Antalya-masaj-1240225232723481/
    Antalya-masaj günlük haftalık aylık bayanların evine gidiyorum ara bak güvenmesen beğenmesen gelmem ayda 50 kişiyle değil 5 kişiyle şaglıklı temiz ve kaliteli hizmet veriyorum..

    YanıtlaSil
  5. MERHABA BAYANLAR İSTERSNİZ TELDE
    İSTERSENİZ REALDE GİZLİK SART
    EVLİ BEKAR DUL FARKETMEZ
    ÖZEL ACIK 0545 571 52 00
    YAKISIKLI SPORTİF 28 YAS
    7/24 SAAT ARABİLİRSİNİZ
    ANKARALIYIM GUVRNMENIZ YETERLİ TEMİZ BAKILIYIM
    0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  6. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20
    YANITLA
    Devamını oku
    YANITLA


    YanıtlaSil
  7. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen v hertürlü fantazi arayan azgın atesli ve doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi v guven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil