26 Ekim 2014 Pazar

Amca Kızında Sürekli Gözüm Kalırdı

Seks hikayeleri okumayı sevenler içinde bende seks hikayemi paylaşmak istedim. 25 yaşıma girdiğimden beri tam bir erkek gibi hissediyordum. Aslında okul dönemininde bir çok bakire sikme keyfine ulaşmış birisiyim ama gel gör ki amca kızınında sürekli gözüm kalıyordu. Adı Deniz’di. Arada bize gelir amcamlar salondayken biz odada film izlerdik. Benden 2 yaş küçüktü ama çılgın bir yapısı vardı. Bazen arkadamdan sessizce boynuma atlardı. Kardeş gibi bir yapımız yoktu onunda ilgisi olurdu hissederdim. Öyle zamanlar olurdu ki ben utanırım o utanmaz seks hikayeleri tarzında sohbetler ederdi.
O Sex Hıkayelerını Sorunca Şaşırdım…
Bana direk birkaç sex hikayeleri anlattı derin bir şey değildi konu. Ardından ” ben bir erkekten döl nasıl geliyor anlamıyorum” dedi. Söylediği 22 yaşında bir kız için saçma gelmişti. Nasıl yani neyi şaşırtıcı ki dedim. Konu seks sohbetiyle derinlere gidiyordu. Sonra bombayi patlattı. Ben erkeğin boşalmasını hiç görmedim gerçekte dedi. Bu sefer ben şaşırmıştım. Cidimisin ben senin bakire değilsin diye tahmin ediyordum dedim.
İçindeki arzuyla gerçekten bilmediğini görmek istediğini ne kadar çok istediğini dile getirdi. Bana resmen göster diyordu. Bunu anlıyordum. Durdum gözlerine bakarak eğer istersen…. diye yarım cümle kurmamın, ardından neden olmasın dedi. Sanki annem kapı dinlemiş gibi birden odanın kapısını açtı. Ürkmüştüm, bana bakarak biz üs kata Nurdan ablana geçiyoruz yemek yapacaz diyince sanki zemin hazırlarmış gibi şartlarda benden yanaydı. Evde sessizlik hakim olunda fermuarımı açtım yarağım kaskatı halde dışarı çıkardım. Denizin bakışları dokunuşu hala aklımda. Yalamaya başladı. O dolgun dudaklar ıslak sikimi çevreliyordu. Utandı bir an geri çekilir gibi oldu. Tekrar ikna ettim. Aklımdan tek geçen şey ağzına boşalmaktı. Ama aklımdan onu sikmekte geçmiyor değildi. Ama bunu kabul etmezdi. Yalamaları taşaklarıma kadar inmişti. Islark diliyla arada yarağımı boydan boya gezinirken kaskatı olan bacaklarımdan bir yandan tutup bastırıyordu. Birden ağzına gelen tuzlu zevk suyunu hissedince boşaldın dedi. Bunun boşalma olmadığını zevkten boşalmaya yaklaştığımı zevkten baygın düşen gözlerimle anlatmaya çalısıyordum. Bir yandan en güzel sakso çekme yöntemlerinden bahsediyor onu eğitmeye çalışıyordum. Diliyle arada taşaklarıma inmesini, bazende eliylede sıvazlamasını söylüyordum. Her dediğimi yapıyordu. Pembe dudaklarının arasındaki sikim kaskatı şekilde gırtlağına dayanmıştı. Boşalma zamanı geldiğinde toparlandı merak içerisinde izlemeye başladı. Gögüslerini araladım arasında
oşalmak istediğimi söyledim. Yarağıma bir yandan elimle asılıyor bir yandan o pembe dudaklara sokup çıkarıyordum. İyice hızlanmıştım bir hamle ile memleri arasında boşalıştım. Hiç çekinmeden boşalmamı biraz izleyip sanki susuzluktan içi kurumuş gibi yarağımı bir hamle ile ağzına aldı. Tadını merak ettiği belliydi. İçim tuhaf olmuştu. Tam o anda kapı açıldı. Yengem içeri ne zaman girmişti farkına varmamıştık. İkimizde sok olmuştuk. Hemen toparlandık ama her şey ortadaydı. İzahı yoktu. Noluyor diyordu ikimizede bağararak. Sonra kızına dönüp babana söylesem öldürür senbi diyordu. Bana dönüp amcana bunu nasıl anlatmayı düşünüyorsun dedi. Tekrar kızına dönüp derhal eve gidiyorsun beni bekliyorsun diyordu. Deniz ağlamaklı şekilde odadan kapıları çarpa çarpa çıkmıştı. Yengemle yalnız kalmıştık. Korkuyordum. Ne olduğunu bir bir anlatmamı istedi. Bende masumane şekilde kızının hiç boşalma görmediğini merakından böyle şeyler denendişğini söylemem rağmen yüzünde tatmin olmayan bir ifade vardı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder